15 Jan

God morgon på er!
Nu äre tredje natten Tuva ska krångla på kvällarna, vägrar att sova.. Och inatt tok skrek hon och vägra sova då också! Trodde jag skulle få sovmorgon, men icke då! Rätt så trött är man idag. En får hoppas att detta vänder snart :)

Jag tycker rätt synd om de som plogar/skotar.. De har väl knappt fått nå sömn alls.
Fredrik fick åka tidigt imorse och han va rätt sleten igår kväll redan, stackarn :/

Hitta denna som låg på bordet, Guuud så söt man kan vara då :$ Jag har sån tur som har hittat just dej, inte många killar som skriver på papper längre, men det gör MIN! *Skryt,Skryt* ;) Jag älskar dej också min sötnos. <3

(Mobilbild)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0