15 Jan - Skotta

Jag är faktiskt lite smått avis på de som får skotta snö, tro det eller ej men jag ÄLSKAR att skotta snö. När jag var liten så hjälpte jag alltid pappa att skotta, kunde skotta på de ställen som man inte alls skulle skotta, bara för att jag tyckte det va roligt. Jag minns att jag var ute och skotta kl 10 på kvällen hemma hos mamma, jag hade Tuva i magen då, fölk tyckte inte att jag va klok. Men jag tyckte det va roligt :) 
De som har skottat på våran gata har inte alls gjort ett bra jobb, ser förjävligt ut rent ut sagt.. Hade jag inte haft Tuva så hade jag utan tvekan gått ner och skottat som ett proffs. Åhh va det kliar i fingrar nu.. 

Det är inte mycket ni vet om mej ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0